قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشای پولشویی های فرقه رجوی

 

نامۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین به رئیس جمهور فرانسه

 

آقای رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون

انتخاب شما را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک می گویم و موفقیت شما را در خدمت به مردم شریف فرانسه آرزو دارم.

آقای رئیس جمهور؛

عملیات تروریستی منچستر و کشتار نوجوانان و کودکان و همچینن به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی گناه در خیابانهای پاریس غم و اندوهی است که هیچ گاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

جنایت خیابانهای پاریس در سال گذاشته دل هر انسان شرافتمند و ازاده را به درد می آورد و همۀ انسانهای شرافتمند، خود را شریک این غم و اندوه می دانند.

آقای رییس جمهور؛

گروهی دیگری مشابه داعش  با تظاهر به مدرنیسم در نزدیکی همین پاریس مقر علنی دارد به رهبری مریم رجوی و مقر مرکزی آن در اورسور اوازدر استان والدواز در نزدیکی پاریس قرار دارد.

این گروه موسوم به سازمان مجاهدین خلق با ماهیت تروریستی و فرقه گرایانه اش و با ویترین سیاسی و بیرونی اش به نام شورای ملی مقاومت به رهبری مسعود و مریم رجوی فرقه ای بسیار خطرناک تر از داعش  است که یک آتش زیر خاکستر می باشد. لذا اگر همین امروز بساط این فرقه برچیده نشود فردا خیلی خیلی دیر خواهد شد.

من به عنوان یک عضو سابق این فرقه یاد آور می شوم که سازمان مجاهدین اولین گروه در منطقه خاورمیانه بود که دست به دهها عملیات انتحاری در سال 1981 و سالهای بعد در ایران زد که دیگر گروههای افراطی و تروریست منطقه از جمله داعش و القاعده عملیات انتحاری را از آن یاد گرفتند.

 آقای رئیس جمهور؛

اینجانب از اعضای قدیمی همین سازمان مجاهدین بودم که اکنون در فرانسه پناهنده هستم و با تمام شگردها و روشهای آن کاملا آشنایی دارم از جمله فاکتها و نمونه هایی را که خودم شاهد آن بودم برای شناخت بهتر و بیشتر ماهیت این سازمان تروریستی و ضدبشری در زیر

می آورم:

                                                                           

در اواخر سال۱۹۸۷ دولت فرانسه در زمان نخست وزیری آقای ژاک شیراک چند تن از مسئولان این سازمان را به اتهام اعمال خشونت و قصد انجام عملیات تروریستی و اخاذی از مردم فرانسه دستگیر کرده به کشور گابن تبعید کرد.

بلافاصله در مقر نظامی این سازمان در عراق موسوم به پادگان اشرف به دستور شخص مسعود و مریم رجوی یک تظاهرات مسلحانه در خیابانهای پادگان برگزار شد و مسئولان سازمان با بلند کردن سلاحهای خود فریاد می زدند: «قسم به خون شهدا شیراک تورا می کشیم»!! و «فرانسه را به خاک خون می کشیم».

و حتی این تظاهرات مسلحانه در تلویزیون همین سازمان به نام سیمای مقاومت بطور مستقیم پخش شد.

این تهدیدها تا آنجا پیش رفت که مسعود رجوی در نشستهای درونی خود بارها دولت فرانسه را تهدید می کرد و می گفت در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی و حاکم شدن ما در ایران اولین کارمان بستن سفارت فرانسه در تهران و بیرون انداختن دیپلماتهای فرانسوی به بدترتن شکل ممکن از ایران می باشد.

و حتی بعد از دستگیری مریم رجوی توسط پلیس ضد تروریست فرانسه در بهار سال ۲۰۰۳ همسرش مسعود رجوی رهبر سازمان در یک پیام درونی خطاب به مسئولین سازمانش گفت: دولت فرانسه در آینده ای نه چندان دور تاوان این کارش را پس خواهد داد!!.

حتی تلویزیون همین سازمان برنامه های طنز برای رئیس جمهور فرانسه آقای شیراک درست کرده بود و او و وزیر خارجه اش را مسخره و تهدید می کرد که حتی کلیپهای آنرا در یوتیوب هم گذاشته بودند.

آقای رئیس جمهور؛

این سازمان ماهیت بسیار خطرناک و فرقه گرایانه دارد و نمونۀ بارز آن در۱۷ ژوئن سال ۲۰۰۳ در خیابانهای پاریس خود را نشان  داد آنجا که به دنبال دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه عده ای از پیروان مغز شویی شدۀ این فرقه خود را در خیابانهای پاریس در جلوی چشم مردم فرانسه به اتش کشیدند.

اقای رئیس جمهور؛

اینجانب حرف برای گفتن زیاد دارم ولی در یک جمله بگویم آیا می دانید تمام کسانی که در داخل همین فرقه درنزدیکی پاریس هستند هیچ کدام حق ازدواج ندارند و این دستور مریم رجوی است که طبق آن تشکیل خانواده برای همۀ افراد سازمان از جمله آنها که در آلبانی هستند ممنوع است.

حال می توان عمق فاجعه را در این فرقۀ تروریستی دریافت.

آقای رئیس جمهور؛

با توجه به موارد فوق، در خواست دارم برای حفظ امنیت کشورتان هم که شده جلوی فعالیتهای این فرقه جنایت کار را بگیرید و رهبران آن را از خاک فرانسه اخراج کنید، فرقه ای که رهبرش مسعود رجوی همۀ ما جدا شدگان و ایرانیان دیگر مخالف خودش که مقیم فرانسه و یا دیگر کشورهای اروپایی هستیم از جمله آقای ابو الحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران را که مقیم فرانسه می باشد به قتل تهدید کرده و علنا و با پخش این تهدیدات با صدای خودش از رسانه های این فرقه دستور اجرای این قلتها را به همسرش مریم رجوی مقیم فرانسه داده است.

از این رو نگذارید داعش دیگری با نام مستعار سازمان مجاهدین خلق ایران ویا ویترین سیاسی اش به نام شورای ملی مقاومت  تهدیدی برای فرانسه و بلکه جامعۀ بشری باشد.

آقای رئیس جمهور؛

آنچه را که در بالا گفتم آماده ام در هر کجا و در مقابل هر دادگاهی اظهار کرده و آنها را ثابت کنم.

غفور فتاحیان – پاریس

1 ژوئن 2017

A Monsieur Emmanuel Macron

Le Président de la République Française,

Monsieur le Président de la République,

Permettez-moi tout d’abord de vous présenter mes meilleurs vœux à l’occasion de votre élection en tant que le Président de la République Française et de souhaiter pour vous, de grand succès dans cette haute fonction qui vous donne une importante occasion d’être au service du peuple respectueux de la France.

Monsieur Le Président de la République,

Les attentats terroristes de Manchester et la tuerie des enfants, des jeunes gens ainsi que l’assassinat à feu et à sang des femmes et des hommes innocents dans les rues de Paris, ont marqué tous des moments de chagrin et de tristesse qui ne seront jamais effacés de la mémoire de l’opinion publique.

Sans doute, les crimes de l’année dernière dans les rues de Paris, Nice, etc. font mal aux cœurs de tous les êtres humains, honnêtes et libres et ils partagent en leur âme et conscience cette douleur profonde.   

Monsieur Le Président de la République,

Je voudrais bien vous parler d’un autre groupe, hautement similaire à Daech, dont le siège est installé à Auvers-sur-Oise, pas très loin de la capitale, et qui est dirigé par Maryame Radjavi, étant à la tête d’un groupuscule, prétendant d’être moderniste.

Il s’agit plus précisément de groupuscule Terroriste et sectaire appelé l’Organisation des Moudjahiddines du peuple iranien (OMPI), connue également dans sa vitrine politique externe comme « le Conseil national de la résistance iranienne » (CNRI), dirigé par Massoud et Maryam Radjavi.  Elle agit comme le feu sous la cendre, et étant prête et susceptible à détruire tout, ce groupuscule est un groupe sectaire beaucoup plus dangereux même que Daech. D’où, il est absolument nécessaire aujourd’hui d’agir vite, avant qu’il soit trop tard.  

En tant qu’un ancien membre de cette secte, je voudrais mettre l’accent sur rappeler le fait que ce groupuscule, était à l’origine de plusieurs attenants terroristes, suicides en Iran et au Moyen-Orient, en 1980 et dans les années suivantes, sans oublier de dire que leurs modes opératoires aussi, ont été imité par d’autres groupes Terroristes, radicalisé et extrémistes comme Daech et Alqaida dans les attentats terroristes et suicides commis dans le temps. 

Monsieur le Président de la République,

En tant qu’un ancien membre de cette organisation, et bénéficiant du statut de réfugié en France, et ayant vécu plusieurs années avec cette dernière, j’ai une parfaite connaissance des voies, des méthodes, ainsi que des astuces et des stratagèmes pratiques utilisées dans les actes inhumains de cette organisation terroriste, qu’ensuite, je tiens à signaler quelques-unes :

  • Pendant la primature de M. Jacques Chirac, et à la fin de l’an 1987, certains responsables de cette organisation ont été arrêtés alors qu’ils étaient accusés de la violence, l’extorsion de fonde et des préparatifs pour un attentat terroriste en France, suite à laquelle, ils ont été exilé aux Gabon.
  • Tout de suite, dans le quartier général de cette organisation en Iraq, (appelé le camps d’Ashraf) et à l’ordre direct de Massoud et Maryam Radjavi, une manifestation armée a eu lieu dans les rues du camp; alors que les responsables de l’organisation, scandaient: « Chirac !, Nous jurons au nom de nos martyres, qu’on te tuera. Et on mettra la France, à feu et à sang », en brandissant leurs armes. Ils diffusaient en direct, les images de cet évènement, sur la chaine TV de l’organisation appelée « Image de la résistance ».
  •  Ces menaces sont allées encore plus loin, de manière que Massoud Radjavi, continuaient à menacer à mainte reprise, le gouvernement français dans les réunions intestines de ce groupuscule, où il répétait qu’au lendemain de la chute de la République islamique d’Iran et l’instauration d’un nouveau gouvernement dirigé par ce dernier, la première chose, allait être la fermeture de l’Ambassade de France à Téhéran et l’expulsion immédiate des diplomates française, dans ses pires formes possibles.  
  • En 2003 et suite à l’arrestation de Maryam Radjavi, par la police anti- terroriste française, son mari, Massoud Radjavi a publié un message intestin à l’adresse des membres de cette organisation, où il disait : « Dans un avenir proche, le Gouvernement française, payera le prix de cet acte ».

De plus, sur leur chaine Tv, et dans une émission satirique, ils ridiculisaient même le Président Chirac et son Ministre des Affaires étrangères, en d’autres formes, ils diffusaient les clips vidéo de ces émissions Tv, sur les réseaux sociaux comme YouTube etc.

Monsieur Le Président de la République,  

Cette organisation a une identité très dangereuse et sectaire et comme pour preuve, on peut citer la manifestation du 17 Juin 2003, organisée par les éléments de cette secte, où quelques-uns des sympathisants de cette organisation sectaire, sous l’emprise de nombreuses séances de lavage de cerveau auraient procédé à s’immoler devant la foule dans les rues parisiennes.

Monsieur Le Président de la République,

J’ai beaucoup de mots à dire ici, mais je les résume ici en une seule simple question:

Est-ce que vous le savez que non seulement tous les résidents dans le siège de ce groupuscule, installé à la banlieue parisienne, mais aussi, ceux qui, suite à l’expulsion de l’Iraq, sont parties en Albanie, n’ont pas le droit de se marier ou former un foyer familial?

C’est ainsi qu’on peut bien comprendre la profondeur de la catastrophe humaine dans laquelle vit cette secte terroriste.  

Monsieur le Président de la République,

Compte tenu des réalités, clairement citées en haut de cet écrit, et pour mieux préserver la sécurité du pays, je vous prie, Monsieur le Président, de bien vouloir, donner l’instruction ferme à l’arrêt de toutes les activités de cette secte criminelle sur le territoire français et à l’expulsion de ses dirigeants du pays.

Il faut le savoir également que, Massoud Radjavi, le chef, de cette secte, a menacé directement de mort tous ceux qui ont désertés de cette organisation ainsi que tous ses opposants iraniens résidents en France ou dans d’autres pays européens, y compris M. Abolhassan Bani Sadre, premier Président la République élu en Iran, qui réside en France pour l’instant.  

Comment ? Ceci, en envoyant des messages sonores directs ou par la diffusion sur les médias dépendants à ce groupuscule, ou en donnant l’ordre à sa femme Maryame Radjavi, résidente en France.

De ce fait, ne permettons, M. le Président de la République, qu’un autre Daech, sous couvert de son titre : l’Organisation des Moudjahiddines du peuple iranien (OMPI), ou dans sa vitrine politique externe : « le Conseil national de la résistance iranienne » (CNRI), puisse constituer une autre menace contre la société humaine.

Monsieur le Président de la République,

Etant disposé à prouver tout ce qui est cité dans cet écrit, je vous affirme M. le Président de la République, je suis entièrement disposé à les prouver, partout et dans tous les tribunaux libres, où que ça soit.

M. Ghafour FATAHIAN, 

Paris– 1/6/2017 

نقل از پیوند رهایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes