به گزارش روزنه رهایی : این روزها هوای عراق و مشخصا بغداد در اوج گرما است و بر اساس انچه چند دهه در عراق لمس کرده ام در این فصل سال مردم بجز کارهای ضروری به بیرون از خانه تردد نمی کنند و مشخصا کودکان و سالخوردگان از تردد به بیرون توسط خانواده منع می شوند.

در همین وضعیت پدران و مادران سالخورده ایرانی که از نقاط معتدل و سردسیر ایران به عراق امده اند و در زیر تابش آفتاب سوزان و گرما طاقت فرسا آن نفس نفس می زنند. همه چیز را متحمل شده اند از وضعیت نا امن که هر لحظه ممکن است انفجاری خواسته یا نا خواسته به زندگی آنها خاتمه دهد تا گرمای کشنده و از همه بدتر فحاشی و سنگ پراکنی ربات های مریم قجر که خانواده را در اذهان اسیران به شیطان مبدل کرده اند. اما خانوادها که بخوبی واقفند فرزندانشان نه با اراده؛ خود بلکه با شستشوی مغزی و با زور و اجبار تشکیلات وادار به این رویارویی شده اند. در پاسخ به فحاشی و سنگ پراکنی فرقه بسوی افراد گل پرتاب می کنند. این عمل خانوادهها همه اسیران را در بهت فرو برده است.و از طرف دیگر سران دست آموز و بی مغز حاکم بر مقدرات اسیران را هم در لیبرتی هم آچمز کرده است.

این بار به دستور مریم قجر در کمپ لیبرتی خط دفاعی هم بسته اند و با انواع و اقسام وسایل؛ موانع فیزیکی ایجاد کرده اند. این امر مبین این است که مریم قجر بشدت از اقدامات خانواده های سری پنجم دچار ترس و وحشت شده است و به زعم خود با ایجاد این موانع فیزیکی می خواهد مانع ورود خانواده به داخل کمپ لیبرتی شود. چون همه عوامل فرقه در لیبرتی از وضعیت بشدت بحرانی افراد و شدت نارضایتی انها مطلع هستند و می دانند که وضعیت تشکیلاتی افراد مانند آتش زیر خاکستر است و هر لحظه ممکن است گر بگیرد و افراد گروهی و جمعی شورش کنند و از کمپ خارج شوند و به خانوادهایشان محلق شوند.

این همان فرقه ای است که در ماه گذشته در سوله های حومه پاریس با گرد آوری مشتی تماشاچی و سخنران اجاره ای بی خاصیت خودش را تنها و یگانه اپوزیسیون در بوق کرنا کرد.!!!

واقعیت و محتوای درونی و ایدئولوژیکی فرقه رجوی همین است که در برخورد با خانواده خودش را نشان می دهد. رذالت پیشگی جز ذات رهبران این فرقه خطرناک است و طی بیش از سه دهه همه چیز را وارونه جلوه داده و صدر تا ذیل فرقه را نوکر و مزدور دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی قرار داده است. وبدترین برخورد را قبل از هر کس و هر چیز با اعضا خودش کرده و می کند.

فرقه ای که افراد اسیرش را چون دوران برده داری مطلق اسیر و برده فکری و ذاتی خودش کرده است و در کنار این برخورد بغایت غیر انسانی بدترین فشار های روحی و جسمی و فیزیکی را هم روی اعضا اعمال می کند.

بنظر من در کنار تمام جنایات سران فرقه رجوی بدترین فشاری که الان روی اعضا اسیر وارد می کند. رودررویی اعضا اسیر با خانواده هایشان هست این بی وجدانی سیاسی را تا نهایت ممکن پیش برده و می برد و اگر رجوی می توانست و توان انرا داشت در همان بدو ورود خانواده به کمپ اشرف به هر اسیر یک کارد می داد و دستور می داد که فرزند گلوی مادرش را ببرد درست مانند کارهایی که الان تروریست های داعش انجام می دهند.در این حرفم هیچ مبالغه ای نیست .چون با گوشهای خودم شنیدم که رجوی خائن خانواده های پشت سیاج را بعنوان عوامل اطلاعاتی و نیروی سپاه قدس مهدورالدم اعلام کرد و کشتن انها را واجب تر از ثوابی اعلام کرد.کما اینکه بارها شنیدم که گفت اگر خون منتقدین و اعضا جدا شده را به او بدهند چون اب زمزم می نوشد.

اینجاست که باید گفت رجوی بسا خونخوار تر از سرکرده داعش است و بسا بی رحم تر ………

رجوی الان دستش کوتاه است اگر دوران اربابش صدام بود تمام خانواده را تحویل گشتاپوی صدام می داد که همه را روانه زندان مخوف ابوغریب کنند و لت و پارشان نمایند. کاری که به سر اعضا ناراضی در دهه هفتاد شمسی در عراق کرد.

سنگ و اشیا برنده پرتاب کردن به سمت خانواده یک امری عادی نیست که توسط اعضا صورت گرفته باشد بلکه تمام اقدامات ضد خانواده در فرقه سیستماتیک و برنامه ریزی شده است و از زمان لحظه ورود خانوادها به جلو کمپ لیبرتی لحظه به لحظه گزارشات آن به مریم قجر داده می شود و اوهم به همراه تیم جنایتکارش دستورات و روش های مقابله با خانواده ها را صادر می کند.در مقاله پیرامون خانواده های سری پنجم با اطلاعات موثق شرح دادم که از نقاط کنترلی فرقه در جلو خانواده ها یک خط تلفن مستقیم به اتاق مژگان پارسایی کشیده شده است او هم با تیم ارتباطاتش تمام گزارشات را به مریم قجر لحظه ای مخابره می کند و دستور می گیرد.

مرکز سرکوب اصلی خانوادها و اعضا اسیر و روش های مقابله با خانواده ها دقیقا از قلعه اوور در پاریس  برنامه ریزی و صادر میشود. لذا باید این مرکز فتنه و جنایت هر چه سریع تر لاک و موم شود و مریم قجر و دار ودشته اش از فرانسه اخراج شوند تا جلو اعمال ضد بشری و ضد انسانی فرقه رجوی بر علیه خانواده ها و اعضا گرفتار این فرقه گرفته شود.حضور مریم قجر تروریست و مبلغ سکت و خشونت گرایی ضد منافع مردم و دولت فرانسه و به طبع آن ملت ایران است. مریم قجر در غرب با بزک کردن چهره اش حرف از اسلام مدرن می زند مبلغ ازادی برای مردم ایران است اما در پس این چهره به ظاهر مسلمان مدرن یک عنصر خونخوار و و بغایت مرتجع نهفته است. مریم قجر ضد ازادی وضد برابری و دشمن مدرنیته است. تشکیلات فرقه رجوی در جداسازی زنان و مردان در همه امور بسا مرتجعتر از طالبان و داعش امروزی است.این امری پوشیده نیست و به عکسها و فیلم های اعضا اسیر در عراق اگر نگاهی بیندازند از ظاهر افراد می شود فهمید که رجوی حداقل ۵۰ سال اعضا اسیر را در دنیای کهن خودش با افکار پوسیده اش نگهداشته است .چهره ها همه خسته همه افسرده و لباس یک مدل و مربوط به سه دهه قبل و از همه بدتر بستن تمام روزنه هایی که ممکن است اعضا بتوانند به دنیای ازاد راه پیدا کنند.

خانواده یک راه نفسی برای اسیران نگوبنخت است که شاید کمی روح و روان انها را ارام کند. از انجا که همه بر اساس فتوای رجوی و تبلیغ مریم قجر باید مطیع برده رهبر باشند. هر انچه خارج از رهبر باشد حرام است و هرکس هم از این امر تخطی کند مرتد است و حساب با گشتاپوی تشکیلات است.اما دیگر رجوی به پایان خط رسیده است و الان هم که ترکی الفصیل اورا مرده خطاب کرد دیگر در اذهان هم مرد و دیر نیست روزی که این تشکیلات مخوف و تار عنکبوتی اش بر سرش آوار شود.

در اینجا لازم می دانم دورد بفرستم به تمام خانواده های دردمندی که تحت تاثیر اقدامات ضد انسانی فرقه رجوی و مریم قجر قرار نگرفتند و پاسخ سنگ و چوب را با گل می دهند. این اقدام شایسته شما یک خاک بر سری تاریخی برای مریم قجر و فرقه رجوی است.

دست مریزاد به خانواده ها و درود بر عزم جزمتان باور کنید حقانیت شما بر تمام جهانیان روشن شده است و فرقه جنایتکار از ترس بی ابرویی حتی جرات نمی کند حضور شما را در سایت ها و سایر رسانه های پوششی اش اعلام کند. این خود بهترین گواه بر خالی بودن چنته سران این فرقه است و بهترین سند برحقانیت راه شماست.به کاری که می کنید ایمان داشته باشید. مطمئن باشید که تلاش هایتان به ثمر خواهد نشست و دیر نیست روزی که اسیران از چنگال خونین رجوی رها شوند و به آغوش خانواده و دنیای بدون فرقه پرواز کنند.

همراه و همدل باشما

فرزندتان عیسی ازاده

پاریس دوم اوت ۲۰۱۶