قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

افشای پولشویی های فرقه رجوی

 

نامه سرگشاده داود ارشد به آقای دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان

سخنان دیوید جونز رئیس گروه پارلمانی ایران آزاد در کنفرانس پارلمان انگلستان

عالیجناب دیوید جونز عضو پارلمان عوام انگلستان

آقای عزیر

 

جای بسی تاسف است که شاهد ملاقات جنابعالی با مریم رجوی در اورسورواز پاریس باشیم.

بنده مطمئن هستم که قصد شما حمایت از خواسته های مردم ایران است. ولی دری که در اور سور واز بدین منظور زده اید درب اشتباهی است که تنها باعث خواهد شد که درد و رنج مردم ایران که نزدیک به چهار دهه است تروریسم و افراطگرایی مجاهدین را تجربه میکنند بیشتر گردد.

بنده داود ب ارشد تحصیل کرده انگلستان و از اعضای عالیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت مجاهدین با سابقه ای سی ساله هستم. مسئول شاخه ترکیه و سپس پاکستان این تشکیلات جهنمی بوده ام.

مریم رجوی در حال وطن فروشی به نماینده مجلس عوام انگلستان

 

آقای جونز عزیز

هرچند نمیتوان انگیزه های افراد را به زیر سوال برد. ولی در هر صورت چه بدلیل مالی یا شخصی و یا منافع سیاسی صحیح نیست که با زندگی کسانی همانند بنده و دوستانم که گرفتار و اسیر مجاهدین هستند و با ترک بهترین زندگیهایشان با هدف کسب آزادی و دمکراسی به مجاهدین پیوستند ولی خودشان را گرفتار و قربایی یک فرقه دیکتاتوری – تروریستی که توسط زوج مسعود و مریم رجوی اعمال و هدایت میشود یافتند بازی کرد.

کسانیکه در کمپ لیبرتی و قبل از آن در اشرف گرفتار و اسیر این فرقه بودند تنها کاربردشان برای مریم رجوی کاربرد باروت برای آنتنی شدن در رسانه های غربی است. و هرچه این باروت بیشتر بسوزد صدایش بیشتر بوده و انعکاسات بیشتری برای زورج رجویها در رسانه ها ایجاد میکند.

چگونه ممکن است که در قرن21 با کسانیکه ادعای خلافت میکنند و خود را فرستاده خدا و نماینده او در زمین معرفی میکنند، و یا خود را صاحب مال و جان و ناموس بشریت روی زمین میداند دست داد؟

با همین محتواست که مریم رجوی حرمسراهایی مملو از زنان مجاهد عضو فرقه برای خلیفه “مسعود رجوی” ساخته است. اگر شکی دارید خواهشمندم که از وی بخواهید که آنرا بطور رسمی تکذیب کند. چون او بدروغ و دجالگرانه بطور شفاهی و در جلسات خصوصی مسئله را تکذیب میکند. چیزیکه اگررسمی و علنی انجام شود همه مجاهدین متوجه میشوند که حرمسرا سازی و همخوابگی دسته جمعی و تکی آنگونه که مریم رجوی توجیه میکند نتنها رهایی برای زنان نیمآورد بلکه عملی جنایتکارانه است.

اعضاء مجاهدین تحت سخترین شرایط فرای طاقت و درک انسان چه بصورت مخفی در ایران و چه بعد در عراق زیر فشارهای روانی و فکری و مغزشویی قرارمیگرفتند تا اینکه به روشهای دیکتاتوری فرقه ای این زوج تن داده و لب به شکوه نگشایند و در صورتیکه سر تعظیم فرود نمیآوردند و سکوت نمیکردند با دستگیری، شکنجه، زندان و حتی قتل مواجهه بودند تا سرانجام در مقابل دیکتاتوری قرون وسطایی فرقه مرگ رجوی که مدعی است کلامش کلام خداست تسلیم شوند.

 

نماینده عزیز بنده وهمه کسانیکه موفق شده اند از این فرقه فرار کنند حاضرند حضوری در مورد همه جنایات فرقه رجوی شهادت بدهند از جمله زنانیکه حرمسرای رجوی را تجربه کرده اند.

 

عالیجناب

چگونه میتوان دست کسانی را فشرد و مورد حمایت قرار داد که در توافق با یکی از شقی ترین دیکتاتوریهای معاصر بنام صدام حسین اعضای فرقه خودش را سرکوب و معدوم میکرده است. و یا اعضای خود را در پاریس و لندن و تورنتو وادار به خود سوزی میکند.

2

آیا میدانستید که قیمت خروج از فرقه مجاهدین حداقل دو تا چهار سال زندان در درون فرقه و هشت سال زندان در زندان ابوغریب صدام حسین بوده است.

میدانید که جرم فرار زنان بدلیل داشتن اطلاعات حرمسرای خلیفه مجاهدین اعدام است. میدانید که علت اینکه رجوی بطور سیستماتیک زنان مجاهد را مورد سوء استفاده جنسی قرار میدهد جدای از بهره برداری حیوانی جنسی جهت جلوگیری از فرار زنان از فرقه اوست؟

اعضایی که فرار میکردند بشدت مورد تعقیب و پیگرد قرار میگرفتند و اگر دستگیر میشدند مورد شکنجه قرار گرفته و وادار میشدند که بپذیرند که جاسوس رژیم ایران و یا دولتهای خارجی بوده اند؟

چگونه میتوان ارتقاء رده اعضای خود را ظرفیت آنها به تکه تکه کردن اعضای معترض فرقه قرار داد. مسعود رجوی بارها و بارها اعلام کرده استکه اعضای مخالف و فراری را حتی در اروپا هم که شده یافته و خواهد کشت و وصیت نموده که آنها باید کشته شوند.

 

جهت اجتناب از اتلاف وقت شما به مشتی از خروار از حقایق فرقه مرگ رجوی اکتفا میکنم ولی آیا همین قطره ای از دریا کافی نبود که شما را بیاد استالین و پل پوت و اروپای قرون وسطا و آی سیس و القائده بیاندازد؟

 

میدانستید که مجاهدین پدر خوانده تروریسم در منطقه هستند؟ آنها از سال 1981 تا کنون از کودکان برای عملیات انتحاری در مساجد و … در ایران استفاده میکرده اند.

عملی انتخاری کنندگان

این تشکیلات بیش از دو هزار عراقی جوان را جهت بهره برداری تروریستی در عراق مورد تعلیم قرار دادند این افراد جوان که تحت شرایط تحریم عراق بسیار در فقر شدید بودند به حقوقهای بالا به استخدام فرقه در آمده و تحت تعلیمات نظامی و ایدئولژیک قرار گرفتند تا در عراق و … جهت برآورده کردن اهداف مسعود رجوی مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

عالیجناب

فکر نمیکنم برای هیچ منظور سیاسی، اقتصادی و یا شخصی درست باشد که چنین فرقه ای آنهم با بستن چشمان خود به هزاران حقایق در مورد آنها و باز کردن گوش به دروغها و فربیبهایشان مورد حمایت قرار گیرد.

 

ارادتمند

داود ب ارشد

اول ژوئیه 2016

رونوشت به : رئیس مجلس عوام انگلستان آقای جان برکاو

 

House of Commons, London, SW1A 0AA

Tel: 020 7219 8070

Rt Hon David Jones MP

Dear Sir

It is unfortunate to witness your recent meeting with Maryam Rajavi in Auvers sur Oise north of Paris.

I am sure that your intention is to support the cause of the Iranian People. But in Auvers sur Oise you have knocked on the wrong door and even worsen the pains of Iranians that have in the last 3-4 decades suffered from Mek’s terrorism and extremism.

I am Davood B. Arshad UK educated, ex high ranking member of the Mek and also National Council of Resistance for nearly 30 years.

Dear Mr. Jones

One cannot question the intentions of anybody. But in either case, weather it is financial and personal benefits or political interests, it does not seem to be befitting to play with the lives of the people such as me and my colleagues entangled in Mek that have left best lives that one could imagine and joined the Mujahidin with the outlook of democracy, but later found out that they themselves are the victims of dictatorship and terrorism enforced by Masoud and Maryam Rajavi in a Cult.

The people in the Liberty Camp of Iraq are the gun powder for Maryam and Masoud Rajavi’s political battles in the West to deceive the western democracy and pretend to be liberal and democratic. The more this gun powder burns, the more sound it makes and attracts media coverage and support from within the politicians for the couple.

How could one shake hands in the 21th Century with people that claim to be the Calipha and to be sent by the God and represents the God on the Earth and also practices being the owner of the blood, breath, life and all belongings of the mankind?

It is in this context that Maryam Rajavi arranges Harem full of women members for his “Calipha” Masoud Rajavi. If in doubt please ask Maryam Rajavi to officially deny it. Since she may deceivingly do that verbally and in private, where if done officially all the Mojahedin will know that Masoud Rajavi’s “Calipha” sleeping with them or their wives is an a criminal act and does not bring eternal freedom as Maryam Rajavi puts it to deceive the women in order to sleep with Masoud Rajavi.

Members who have been under harshest situations beyond imaginations either in hiding or in the prisons in Iran and later in Iraq, have been under unbelievable metal and psychological mind manipulations to keep silence otherwise been jailed, beaten, tortured and even killed to obey such medieval dictatorial Caliphate rule that takes his or her orders as the word of God.

Dear sir I and all the people who have succeeded in escaping Mek even women who have experienced Masoud Rajavi’s Harem are prepared to report to you in person.

Dear MP

How could one shake hands with or support people that in an agreement with one of the most notorious contemporary dictators (Saddam Hussein) to suppress his or her own members?

Did you know that the price of leaving Mek, was at least 2-4 years jail inside the Cult, then being handed over to Saddam Hussain to be jailed at least for 8 years?

Did you know that the sentence for the women member to escape is only death? This is the sentence set by Maryam Rajavi Sir.

Did you know that women were systematically sexually abused so they would think of Rajavi as their husband to stop them from leaving the organization?

Members who used to escape were hunted and if were not lucky enough, arrested, beaten, jailed, interrogated under torture and force obtained written confesses that they are anti-revolutionary and agents of Iran or Foreign Service?

How could an organization set promotion of the member’s rank and file if only they were prepared to cut the dissident members to pieces? Masoud Rajavi has clearly and loudly and for times and again said that we will hunt and kill any defector even in Europe.

To avoid wasting your valuable time, thousands more facts are kept in my heart and mind, but does the one in thousand said above not recall the Stalin in Russia, Pol Pot in Cambodian, or the medieval systems in Europe and ISIS and Al Qaeda?

Did you know that Mek is the God father of Terrorism in the Middle East? Mek utilized 13 years old girls as suicide bomber since 1981 in Iran.

Mek’s Iraqi Fighters

Did you know that this organization has trained 2000 Iraqis for terrorist purposes?

Mek took advantage of a decade long total embargo of Iraq which had left Iraq in a complete ruins, families and tribes were in desperate needs for almost everything especially for the employment of their young people. In this context, 2000 Iraqi young people from the villagers in Dialy Province which the Ashraf Camp was situated in and also from elsewhere recommended by these families in Dialy were recruited and were paid and full boarded in Ashraf Camp.

PMOI recruitment was done under the false name to labor work for PMOI which was translated into working in Camp Ashraf in different support and logistics fields. The recruited people were under aged where in most cases the salary was paid to their parents.

Your Honor

I don’t think for any political, economic, or personal reasons or interests it is appropriate to support such a Cult, by closing your eyes to the thousands of facts and only listen to deceiving words of Maryam Rajavi front office for the Calipha (Masoud Rajavi).

Yours Sincerely

Davood B Arshad

July 1, 2016

Copy: Rt Hon John Bercow Speaker of the House

3 Responses to نامه سرگشاده داود ارشد به آقای دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان

  1. Pingback: نامه سرگشاده داود ارشد به آقای دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان – یاران ایران

  2. Pingback: نامه سرگشاده داود ارشد به آقای دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان | Iran Interlink.exposing Mojahedin Khalq,Rajavi cult,Massoud Rajavi, Maryam Rajavi

  3. Pingback: Iran Interlink.exposing Mojahedin Khalq,Rajavi cult,Massoud Rajavi, Maryam Rajavi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes