قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در پارلمان اروپا

 

نامۀ 127 فعال حقوق بشر به دبیر کل ملل متحد

Afficher l'image d'origine

نامۀ 127 فعال حقوق بشر به دبیر کل ملل متحد:

ضرب و شتم خانواده ها توسط مسئولان مجاهدین را به شدت محکوم می کنیم

حقوق اولیۀ هر زندانی یا اسیری است که بتواند با افراد خانواده خود در تماس باشد و با آنان ملاقات کند و به آنان نامه و عکس بفرستد. اما به دستور مسعود رجوی و مریم رجوی افراد اسیر در سازمان مجاهدین از این حقوق اولیۀ انسانی خود محروم هستند….سوال اساسی این است چرا بعد از 13 سال که حکومت عراق عوض شده است به خانواده ها اجازه داده نمی شود با عزیزانشان دیداری داشته باشند؟ و چه کسی پاسخگوی این سوال است؟ ( ترجمه انگلیسی وعربی نامه ضمیمه می باشد )

آقای بانکی مون دبیر کل سازمان ملل متحد؛

با سلام،

ما فعالان حقوق بشری، تهاجم مسئولین و فرماندهان سازمان مجاهدین به پدران و مادران سالخورده و دیگر اعضای خانواده هایی که در مقابل کمپ لیبرتی تجمع کرده بودند را شدیدا محکوم می کنیم.

روز پنجشنبه 26 ماه می 2016 پنجمین سری خانواده های افراد اسیر در سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی) تنها برای دیدار با عزیزانشان که بیش از بیست الی سی سال است خبری از آنان ندارند در جلوی کمپ لیبرتی در بغداد تجمع کرده بودند.

آقای دبیر کل؛

این حقوق اولیۀ هر زندانی یا اسیری است که بتواند با افراد خانواده خود در تماس باشد و با آنان ملاقات کند و به آنان نامه و عکس بفرستد. اما به دستور مسعود رجوی و مریم رجوی افراد اسیر در سازمان مجاهدین از این حقوق اولیۀ انسانی خود محروم هستند.

سوال اساسی این است چرا بعد از 13 سال که حکومت عراق عوض شده است به خانواده ها اجازه داده نمی شود با عزیزانشان دیداری داشته باشند؟ و چه کسی پاسخگوی این سوال است؟

در تاریخ یادشده به فرمان مسعود رجوی و مریم رجوی تعدادی از فرماندهان و مسئولین آن سازمان به افراد خانواده های متحصن در مقابل کمپ لیبرتی که خواهان ملاقات با فرزندان و عزیزان خود بودند حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در جریان این تهاجم تعدادی از پدران و مادران پیر مجروح شدند.

آقای دبیرکل؛

ما فعالان حقوق بشر ، ضرب و شتم پدران و مادران سالخورده را که تنها خواستۀ آنها ملاقات با عزیزانشان می باشد شدیدا محکوم می کنیم و خواستار رسیدگی به این جنایت و سپردن مرتکبین آن به قانون و عدالت از سوی سازمانهای بین المللی ذیربط هستیم.

امضا کنندگان:

1- محمد عراقی

2- نیلوفر ایرانی

3- فرشاد نصرالهی

4- کبری رشتی

5- اکرم شهابی

6- وحید سعیدی

7- رضا سرابلی

8- حامد صرافپور

9- مهین السادات صمدی

10- ابراهیم خدابنده

11- محمد فاطمی

12- شهین هاجری

13- حسن پیرانسر

14- قربانعلی حسین نژاد

15- محمود سپاهی

16- همایون کهزادی

17- غفور فتاحیان

18- محمد کرمی

19- علی اکبر راستگو

20- سید امیر موثقی

21- اداورد ترنادو

22- مهرداد ساغرچی

23- نادر کشتکار

24- شیرزاد جلیلی

25- مجید روحی

26- صادق رحمانی

27- مهدی افتخاری

28- امیر اردلان

29- فرید فرزین

30- فیروزه سروش

31- کریم غلامی

32- حمید رضا زارع سیستانی

33- منصور دهمرده

34- ازهنگ کیان

35- هاوار دیل

36- علی جهانی

37- عیسی آزاده

38- عبدالکریم ابراهیمی

39- جمشید تفریشی

40- پروین حاجی

41 – احسان بیدی

42 – سیاوش رستار

43- حمید رضا بی کس

44- عادل اعظمی

45- کریم حقی

46- محبوبه حمزه

47- آن خدا بنده

48- مسعود خدابنده

49- حسن خلج

50- مهدی خوشحال

51 – محمد رزاقی

52- محمد حسین سبحانی

53- بتول سلطانی

54- حمیرا محمد نژاد

55- زهرا معینی

56- رابعه شاهرخی

57 – مریم سنجابی

58- میر باقر صداقی

59- صبا شکر بیگی

60 – احمد رضا شفیعی

61- حسن عزیزی

62- بهزاد علیشاهی

63- حوریه محمدی

64 – محمد محمدی

65 – مرتضی محمدی

66- مصطفی محمدی

67 – نادر نادری

68 – داریوش نظری

69- منصور نظری

70 – حمید یوسفی

71 – علی قشقاوی

72 – محمد احمدی

73- علی توکلی

74 -سیروس غضنفری

75- مینا کرمانی

76- یدالله ابراهیمی

77- حسن سرابی

78- د جای انی  

79 – معصومه محمدیان

80 – مینا کرمانی

81 – دارا صالح زاده

82- فاطمه اربابی

83- زهرا عرب

84- سکینه عوض زاده

85- احمدهاجری

86- نرگس بهشتی

87- ثریا عبدالهی

88- عبدالحسین ایرانپور

89 – ماه منیر ایرانپور

90- هما ایرانپور

91- نرگس ایرانپور

92- راحله ایرانپور

93- طاهره تقی پور

94- لیلا بهشتی

95 رضا مستوفی

96- مهناز عکافیان

97 – ویشا کریمی

98- اردلان امیدواری

99- رضا تخم افشان

100- مسعود جلیلی

101 – محسن کرمی

102 – داود بختیاری

103 – احمد چهار لنگی

104- عاصفه محمد زاده

105 – پروین هادی

106 – ابراهیم مقدری

107 – مرجان تکلری

108 – ازاده رحمانی

109- یدالله دشتی

110- مسعود مقدم

111- مهدی رستمی

112- ساجده احمدی

113- زینب چراغی

114 – احمد نقاشان

115- محمود حاجی زاده

116- عفت حبیبی

117- رویا احمد بیگی

118- رئوف یزدانی

119- جهانگیر عباسی

120- علی اکرامی

121 – صادق رضائی

122 – شهروز تاجبخش

123 – مهدی سجودی

124 – نیلوفر سرفراز

125 – محمد بهشتی

126 – مهرداد آشنا

127- محمود فاطمی

رونوشت به:

کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد – ژنو

نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق (یونامی)

دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در عراق

صلیب سرخ جهانی

رئیس جمهور عراق

نخست وزیر عراق

رئیس پارلمان عراق

وزیر خارجۀ آمریکا

Open Letter of 127 from Human Rights activists to UN Secretary General Ban Ki-moon

We condemn the unprovoked attack on the families by the leaders of Mojahedin Khalq Organisation (MKO, MEK, Rajavi cult)

Dear Secretary General,

We, a group of human rights activists, strongly condemn the attack by the leaders and commanders of the Mojahedin Khalq Organisation (aka MKO, MEK, NCRI, Rajavi cult), on the elderly fathers and mothers and other family members who had been gathering outside the gates of transit camp Liberty (aka Camp Hurriyeh) in Iraq.

On Thursday May 26, 2016 the fifth group of families of the hostages kept by the Mojahedin Khalq Organisation (Rajavi cult) gathered outside the gates of Camp Liberty. Their only demand has been to visit their loved ones. Some have not seen them for over 20 to 30 years.

Dear Secretary General,

One of the basic rights of any prisoner or prisoner of war is to be allowed to contact his/her family and have visits, exchange photos and letters. But Massoud Rajavi and Maryam Rajavi have denied this basic right from the hostages held by their Mojahedin Khalq Organisation for a long time.

The question is this. Why, 13 years after the change of government of Iraq, do the families still have no right to visit their loved ones? A further question is this. Who is responsible? And. Who is answerable?

On the above date (last Thursday), Massoud Rajavi and Maryam Rajavi ordered the commanders and leaders of Mojahedin Khalq Organisation in Camp Liberty to attack the picket of families outside the gates and brutally beat them. As a result, some of the elderly fathers and mothers have been injured.

Dear Secretary General,

As Human Rights activists, we strongly condemn the beating of the elderly mothers and fathers whose only demand has been to visit their loved ones kept in the camp. We urge you to investigate this criminal act and bring the perpetrators to a court of law and prosecute them according to the relevant international laws.

Signatories:

1- Mohammad Araghi

2- Nilofar Irani

3- farshad Nasrollahi

4- Kobra Rashti

5- Akram Shahabi

6- Vahid Saeedi

7- Sadegh Rahmani

8- Mehdi Eftekhari

9- Amir Ardelan

10 Hamid reza Zare Sistani

11- Adel Azami

12- Nilofar Sarfraz

13- Hassan Piransar

14- Nader Naderi

15- -Shirzad Jalili

16- Reza Srabli

17- Ehsan Bidi

18- Mahin Alsadat Samadi

19- Mohammad Fatemi

20- Ali Akbar Rastgou

21- Seyyed Amir Movasseghi

22- Edward Termado

23-Mehrdad Sagharchi

24- Ebrahim Khodabandeh

25- Hassan Azizi

26- Saba SHekarbeigi

27- Hamidreza Bikas

28- Batool Soltani

29- Homeyra Mohammadnejad

30-  Zahra Moini

31-Shahin Hajeri

32- HGorban ali Hosennjad

33- Ali Jahani

34- Mehdi Sojoodi

35- Jamshid Tafrishi

36- Masood KHodabandeh

37- Anne KHodabandeh

38- Shahrooz Tajbakhsh

39- Farid Farzin

40- Karim Haghi

41- Ali Ghashghavi

42- Daryoosh Nazari

43- Mansor Dehmorde

44- Mostafa Mohammadi

45- -Mahboobe Hamze

46-  Horieh Mohammadi

47- Mohammad Mohammadi

48- Morteza   Mohammadi

49- Parvin Haji

50- Hamid Yoosefi

51- Ahmad Reza Shafiei

52- Ali Tavakkoli

53- Hamed Sarrafpoor

54- Siroos Gazanfari

55- Azhang Kian

56- Mahmood Sepahi

57- Homayoon Kohzadi

58- Mansoor Nazari

59- Abdolkarim Ebrahimi

60- Havar Dil

61- Mehdi Khoshhal

62- Karim Gholami

63- Sadegh Rezaei

64-Firoze Sorosh

65- Dara Saleh Zade

66- Rabeeh Shahrokhi

67- Mir Bagher Sedaghi

68- Mina Kermani

69- Mahmod Fatemi

70- Yadollah Ebrahimi

71- Hassan Sarabi

72- Nader Keshtkar

73- Mohammad Karami

74 – Mohammad Razzaghi

75 – Issa Azadeh

76 – Ghafoor Fattahian

77 – Mohammad Hossein Sobhani

78 – Siavosh Rastar

79 – Majid Rohi

80 – Hassan Khalaj

81 – Maryam Sanjabi

82 – Fateme Arbabi

83 – Behzad Alishahi

84 – Zahra Erab

85 – Mohammad Ahmadi

86 -D jae Ani

87 – Mesome Mohammadi

88 – Mina Kermani

89 – Skine Evaz zade

90 – Ahmd Hajri

91 – Nargs Beheshti

92 – Sorya Ebdeollahi

93 – Ebdolhossein Iranpor

94- Mah monir Iranpor

95 – Homa Iranpor

96 – Narges Iranpor

97 – Rahele Iranpor

98 – Tahere Tagipor

99 – Lila Beheshti

100 – Reza Mostofi

101 – Mahnaz Ekafian

102 – Wish Karimi

103 – Ardelan Omidvari

104 – Reza Tokhmafshan

105 – Masood Jalili

106 – Mohsen Karami

107 – Davod Bakhtiari

108 – Ahmad Chhar langi

109 – Easfe Mohammadzade

110 – Parvin Hadi

111 – Ebrahim Moghaderi

112 – Marjan Teklri

113 – Azade Rahmani

114 – Yadolle Dashti

115 -Masood Moghadam

116 – Mehdi Rstami

117 – Sajede Ahmadi

118 – Zinb Cheraghi

119- Ahmd nghashan

120 – Mahmod Haji Zade

121 – Efat Habibi

122 – Roia Ahmadbigi

123 – Reof Yazdani

124 – jhangir Ebasi

125 – Ali Ekrami

126 – Mohammad Beheshti

127 – Mehrdad Ashena

CC:

UNHCR HQ, Geneva.
UNAMI, Baghdad.
UNHCR, Baghdad.
ICRC, Geneva.

The office of Iraq’s President.
The office of Iraq’s Prime Minister.
The speaker of the Iraqi Parliament.
US Department of State.
US Embassy, Baghdad.
HRW.
Iraqi and American Media

رسالة 127 من ناشطي حقوق الإنسان إلى الأمين العام للأمم المتحدة

نستنكر بشدة هجوم مسئولين في منظمة مجاهدي خلق ضربا وشتما على عوائل سكان مخيم الحرية (ليبرتي) في بغداد

السيد بان كي مون الأمين العام للأمم المتحدة؛

تحية طيبة؛

نحن ناشطون في حقل حقوق الإنسان ندين ونستنكر بشدة هجوم مسؤولين وقادة لمنظمة مجاهدي خلق يوم الخميس 26 أيار (مايو) 2016 على عوائل سكان مخيم الحرية (ليبرتي) من الآباء والأمهات العجائز المحتشدين أمام المخيم والقادمين من إيران إلى العراق في الوجبة الخامسة للعوائل طلبا للقاء بأعزائهم فقط الذين انقطعت أخبارهم عن عوائلهم منذ ما يتراوح بين عشرين وثلاثين عاما.

سیادة الأمين العام؛

من أبسط حقوق كل سجين أو أسير أن يتمكن من الاتصال واللقاء بأفراد عائلته ويكاتبهم ويراسلهم بالرسائل والصور، ولكن الأسرى في منظمة مجاهدي خلق وبأمر من رجوي قد حرموا من هذه الحقوق التي هي من حقوقهم الإنسانية الأولية.

یذكر أنه وفي اليوم المذكور وبأمر من الزوجين مسعود رجوي و مريم رجوي شن عدد من قادة ومسؤولي المنظمة هجوما بالضرب والشتائم على أفراد العوائل المعتصمين أمام باب مخيم الحرية (ليبرتي) الذين كانوا يطالبون باللقاء مع أولادهم وأعزائهم مما أدى إلى إصابة عدد من الآباء والأمهات العجائز بجروح.

السيد بان كي مون؛

نحن ناشطون من أجل حقوق الإنسان نستنكر بشدة ضرب الآباء والأمهات العجائز وتوجيه شتائم وتهم إليهم من قبل عناصر للمنظمة أمام باب مخيم ليبرتي في بغداد فيما لا مطلب لأهالي سكان المخيم إلا اللقاء بأعزائهم. كما نطالب المنظمات الدولية المختصة بالنظر في هذه الجريمة وتنفيذ القانون والعدالة بحق مرتكبيها؛ ونشكرك مسبقا على اتخاذ إجراءات بهذا الصدد.

الموقعون:

1- محمد عراقي

2- نيلوفر ايراني

3- فرشاد نصراللهي

4- كبري رشتي

5- اكرم شهابي

6- وحيد سعيدي

7- رضا سرابلي

8- حامد صراف بور

9- مهين السادات صمدي

10- ابراهيم خدابنده

11- محمد فاطمي

12- شهين هاجري

13- حسن بيرانسر

14- قربان علي حسين نجاد

15- محمود سباهي

16- همايون كهزادي

17- غفور فتاحيان

18- محمد كرمي

19- علي اكبر راستكو

20- سيد امير موثقي

21- اداورد ترنادو

22- مهرداد ساغرجي

23- نادر كشتكار

24- شيرزاد جليلي

25- مجيد روحي

26- صادق رحماني

27- مهدي افتخاري

28- امير اردلان

29- فريد فرزين

30- فيروزه سروش

31- كريم غلامي

32- حميد رضا زارع سيستاني

33- منصور دهمرده

34- ازهنك كيان

35- هاوار ديل

36- محمود فاطمي

36- علي جهاني

37- عيسي آزاده

38- عبد الكريم ابراهيمي

39- جمشيد تفريشي

40- بروين حاجي

41 – احسان بيدي

42 سياوش رستار

43- حميد رضا بي كس

44- عادل اعظمي

45- كريم حقي

46- محبوبة حمزة

47- آن خدا بنده

48- مسعود خدابنده

49- حسن خلج

50- مهدي خوش حال

51 – محمد رزاقي

52- محمد حسين سبحاني

53- بتول سلطاني

54- حميراء محمد نجاد

55- زهراء معيني

56- رابعة شاهرخي

57 – مريم سنجابي

58- مير باقر صداقي

59- صبا شكر بيكي

60 – احمد رضا شفيعي

61- حسن عزيزي

62- بهزاد عليشاهي

63- حوريه محمدي

64 – محمد محمدي

65 – مرتضى محمدي

66- مصطفى محمدي

67 – نادر نادري

68 – داريوش نظري

69- منصور نظري

70 – حميد يوسفي

71 – علي قشقاوي

72 – محمد احمدي

73- علي توكلي

74 -سيروس غضنفري

75- مينا كرماني

76- يد الله ابراهيمي

77- حسن سرابي

78- د جاي اني  

79 – معصومه محمديان

80 – مينا كرماني

81 – دارا صالح زاده

82- فاطمة اربابي

83- زهراء عرب

84- سكينة عوض زاده

85- احمدهاجري

86- نرجس بهشتي

87- ثريا عبد اللهي

88- عبد الحسين ايرانبور

89 – ماه منير ايرانبور

90- هما ايرانبور

91- نرجس ايرانبور

92- راحلة ايرانبور

93- طاهرة تقي بور

94- ليلى بهشتي

95 رضا مستوفي

96- مهناز عكافيان

97 – ويشا كريمي

98- اردلان اميدواري

99- رضا تخم افشان

100- مسعود جليلي

101 – محسن كرمي

102 – داوود بختياري

103 – احمد چهار لنكي

104- عاصفة محمد زاده

105 – بروين هادي

106 – ابراهيم مقدري

107 – مرجان تكلري

108 – آزاده رحماني

109- يد الله دشتي

110- مسعود مقدم

111- مهدي رستمي

112- ساجدة احمدي

113- زينب جراغي

114 – احمد نقاشان

115- محمود حاجي زاده

116- عفة حبيبي

117- رؤيا احمد بيكي

118- رؤوف يزداني

119- جهانجير عباسي

120- علي اكرامي

121 – صادق رضائي

122 – شهروز تاج بخش

123 – مهدي سجودي

124 – نیلوفر سرفراز

125 – محمد بهشتي

126 – مهرداد آشنا

127 – محمود فاطمي

نسخة إلى:

–         المفوضية العليا للاجئين التابعة للأمم المتحدة – جنيف

–         بعثة الأمم المتحدة لمساعدة العراق (اليونامي) – بغداد

–         مكتب المفوضية العليا للاجئين التابعة للأمم المتحدة في العراق

–         اللجنة الدولية للصليب الأحمر

–         رئيس جمهورية العراق

–         رئيس الوزراء العراقي

–         رئيس البرلمان العراقي

–         وزير الخارجية الأمريكي

–         السفارة الأمريكية في بغداد

–         راصد حقوق الإنسان

–         وسائل الإعلام والصحف الأمريكية والعراقية

–         المفوضية العليا للاجئين التابعة للأمم المتحدة

–         بعثة الأمم المتحدة لمساعدة العراق (اليونامي)

–         اللجنة الدولية للصليب الأحمر

–         راصد حقوق الإنسان

–         وسائل الإعلام والصحف العراقية

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes