قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در پارلمان اروپا

 

فرقۀ رجوی در حضیض انزوایش در محله های حلب سوریه «مقاومت»! می کن

د

Screenshot 2016-01-13 19.29.13

فرقۀ رجوی در حضیض انزوایش در محله های حلب سوریه «مقاومت»! می کند!!

درخواست فرقه از یک رادیوی محلی اپوزیسیون سوریه که به آن در تبلیغ علیه سفر روحانی به فرانسه برای آوردن پناهندگان سوری به تجمع فرقه در پاریس کمک کند!!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی فرقۀ رجوی

 به عکسهای زیر این مقاله نگاه کنید. فرقۀ رجوی در حضیض انزوا در میان ایرانیان و رسانه های ایرانی اپوزیسیون خارج کشور و حتی رسانه های معتبر خارجی که دیگر هیچگونه انعکاسی از آنها نمی دهند و خود سردمداران فرقه نیز از ترس سؤالات بی جواب خبرنگاران و مردم جرأت ظهور در عرصۀ این رسانه ها را ندارند دست به دامن رسانه های محلی گروهها و دستجات تروریستی از همپالگی های خودشان شده اند.

اخیرا از رادیوی «حارة الحلب» (محلۀ حلب) از مناطق سوریه در بحثی سیاسی در مورد اوضاع سوریه یکی از پادوهای مریم رجوی در پاریس به نام سنابرق زاهدی رئیس به اصطلاح کمیسیون قضائی در شورای دست ساز رجوی نیز در گوشه ای از آن شرکت داده شده است که در آن برای به مجیز گویی و تعریف و تمجید از عملیات جنایتکاران داعش در سوریه می پردازد و مسلما حتی این گروهها نیز بعد از تماسهای مکرر و التماس و درخواستهای سران فرقه بوده که او را برای دقایقی به این بحثها راه داده اند. البته قبلا هم به نوشتۀ رسانه های اپوزیسیون سوریه فرقۀ رجوی از آنها درخواست کرده بوده که پایگاهی در مرز سوریه و لبنان داشته باشد ولی آنها رد کرده بودند (سایت المسلم دو سال پیش).

همچنین طبق اخباری که از کانالهای داخلی و بریدۀ دستگاه مریم رجوی در پاریس به دستمان رسیده فرقۀ رجوی اکنون در حضیض انزوا و طرد شدگی در میان تمام محافل و جریانها و رسانه های خارجی و ایرانی بویژه در فرانسه، حالا برای کمک به آن در تجمع و تبلیغات خودش در پاریس علیه سفر روحانی به فرانسه رسانه ای به جز پیش پا افتاده ترین سایتها و تویترها و رادیوهای اپوزیسیون سوریه را پیدا نمی کندلذا دست به دامن یکی از رادیوها و تویترهای دست چندم و غیر معروف افراد عادی اپوزیسیون سوریه به نام «تونی الطائب» شده  و چنانکه در عکس می بینید تویتر شخص مذکور تبلیغ یا آگهی عربی برنامۀ فرقه در آن رادیوی محلی سوری متعلق به شهر حلب را که در تویتر عربی فرقه منتشر شده و به صورت مضحکی ساعت آن را به تقلید از تلویزیونهای عربی وابسته به عربستان سعودی «به وقت مکه»!! (برای سوریهای مقیم پاریس!) برای ادعای دین و ایمان داعش مآبانه! نوشته اند منتشر کرده است و مضحکتر اینکه در این آگهی به عربی روحانی را «رهبر اعدامها» معرفی کرده است! انگار که هیچ عربی آن هم اهل سوریه نمی داند که روحانی در ایران «رهبر» نیست و این یعنی توهین به شعور مردم سوریه بعد از سالهای توهین به شعور مردم عراق.

 چه کسی نمی داند که هدف فرقۀ رجوی از این شوی سیاهی لشکری مرکب از عرب و عجم و سوری و لبنانی و دیگر «عشایر انقلابی»! (بخوانید داعشی) نه اعتراض به اعدامها در ایران و علیه روحانی بلکه تنها و تنها مطرح کردن خودش به علت بی توجهی و بلکه تنفر همۀ نیروهای اپوزیسیون ایرانی خارج و داخل کشور از این فرقه می باشد و بس و گرنه اولا  بار نخست که قرار بود روحانی به فرانسه بیاید و به علت حملات تروریستی در پاریس این سفر در آن موقع لغو شد چرا تظاهرات جداگانه از سایر نیروهای اپوزیسیون ایران در پاریس که قرار بود در میدان رپوبلیک صورت بگیرد اعلام کرده بود آن هم در میدان تری کادرو همراه با تظاهرات یهودیان طرفدار اسرائیل و نتن یاهو؟! ثانیا چه کسی نمی داند خود فرقۀ رجوی از همان اول طبق تزهای شخص رجوی و همپالگی های مارکسیست اپورتونیستش پایه و اساس فکری و عملی و تاکتیکی و استراتژیکی خودش را بر اعدامهای درونی و بیرونی و اساسا مجازات اعدام و ترور و تهدید به قتل یعنی اعدام حتی جدا شدگان در خیابانهای اروپا گذاشت و اعلام و تا آنجا که توان و امکان داشت اجرا کرد و بلکه به آنها افتخار هم نمود.

فرقۀ رجوی که از شرکت ایرانیان پناهنده و اپوزیسیون در تجمعهایش حتی علیه روحانی ناامید شده قصد دارد این کمبود را برای عکسبرداری و فیلمبرداری و تبلیغ و روحیه دادن به باقی ماندۀ اندک نیروهایش در عراق و آلبانی و خارجه با جمع کردن برخی پناهندگان سوریه که تعداد زیادی از آنها اخیرا در آلمان و فرانسه پناه داده شده اند جبران کند؛ از این رو آمده و یک صفحه عربی در تویتر به نام انگلیسی «Iran Arab Spring» (بهار ایران و عرب)!! بدون ترجمۀ این عنوان به عربی (برای اینکه امروزه دیگر با توجه به شکست پدیدۀ موسوم به بهار عرب و به بحران و کشتار و ویرانی کشیده شدن آن این کلمه بویژه در مطبوعات عربی فقط به طنز و تمسخر به کار برده می شود) باز کرده و به جای اسم انگلیسی آن، به عربی نوشته اند: «صفحۀ همبستگی انقلابیون ایران و عراق و سوریه و یمن و لبنان»!! که حتما منظورشان از انقلابیون عراق همان تروریستها و جنایتکاران داعشی هستند که خودشان در همان آغاز پیشرویهای داعش در عراق و تصرف موصل توسط آنان لقب «انقلابیون عراق» و «عشایر انقلابی عراق» را در سایتهای خودشان به آنها دادند (البته بعضی از این عناوین و مطالب را اکنون که کوس رسوایی داعش با جنایتها و کشتارهای وحشیانه اش زده شده از سایتهای خودشان حذف کرده اند) نمونه هایی را در لینگ و عکسهای زیر می بینید:

https://www.dropbox.com/s/8vtxaxq5fa5g0us/Screenshot%202016-01-15%2002.11.23.png?dl=0

Sans titre1

هر ایرانی یا خارجی اگر امروز به تبلیغات بیرونی فرقۀ رجوی نگاه کند و در آن لختی بیندیشد نهایت انزوا و طرد شدگی و بی پایگاهی آن در میان مردم خودش در ایران و ایرانیان خارج کشور و حتی تمام گروههای اپوزیسیون علیرغم ادعاهایش مبنی بر «تنها آلترناتیو دموکراتیک» و«مقاومدت سازمان یافته» بودن را می بیند و لمس می کند.

امروز کانالهای بیرونی و تبلیغی دستگاه فرقه ای Screenshot 2016-01-15 02.11.09رجوی موسوم به «سازمان مجاهدین خلق ایران (OMPI)» که هیچ پایه ای و ریشه ای در واقعیت ندارد و ساختمانش تماما روی کلمات و واژه ها و شعارهای پرطمطراق و عوامفریبانۀ توخالی و موهوم و دروغها و ادبیات و فرهنگ منحصر به خودش بنا شده است تنها و تنها منحصر به سایتها و رسانه های درون تشکیلاتی و یا بیرونی با خوانندگان و مخاطبهای انگشت شمار هوادار خودش که همان ادبیات و فرهنگ ویژۀ فرقه را دارند می باشد و از صدها نشریه و سایت و تلویزیون و رادیو و شبکه های مجازی اپوزیسیون ایران در خارج حتی یک رسانه هم نمی توان پیدا کرد که سخن مثبتی از این فرقه داشته باشد یا انعکاسی از نوشته ها و فعالیتها و اطلاعیه های آن جز به نقد و مخالفت و اعتراض و پاسخ به فحاشی ها و حملات و تهمتهایش علیه نیروها و جریانات دیگر ایرانی بویژه انبوهی شخصیتها و سیاسیون قدیمی جدا شده از این فرقه و شورای آن بدهد. فرهنگ و ادبیات تبلیغاتی و رسانه ای این فرقه کاملا با فرهنگ و ادبیات نه تنها مردم و داخل ایران بلکه حتی انبوهی گروههای اپوزیسیون ایرانی در خارج و داخل کشور بیگانه است چنانکه در هیچ یک از کشورها در مناسبتها و جشنهای ملی که ایرانیان مخالف رژیم ایران برگزار می کنند از جمله برنامه های عید نوروز که از همۀ جریانها و اقشار و پناهندگان ایرانی در آن شرکت می کنند خبری از سران و حتی افراد و اعضا و هواداران این فرقه نیست می رود (در حالیکه مریم رجوی در کریسمس و سال نوی میلادی در مراسم کلیساهای پاریس شرکت می کند!! و مثل یک مسیحی دعا هم می خواند! ولی هر گز نمی داند مسجد مسلمانان کجای پاریس قرار دارد که اقلا عید فطر و قربان هم سری به آنجا بزند!! می داند که راهش نمی دهند) برای اینکه خوب می دانند هیچ جایی حتی در میان ایرانیان مخالف رژیم هم ندارند که علت درجه یک آن علاوه بر ارتکاب اعمال تروریستی و فرقه ای در ایران و عراق همدستی آن فرقه و نیروهای نظامی صدام ساخته اش در جنگ ایران و عراق با ارتش صدام حسین در جنگ علیه کشور  و میهن خودشان به مثابۀ خیانت ملی بزرگ تاریخ می باشد.

هر چند از سالهای اولیۀ دهۀ شصت که خروج پیاپی شخصیتهای جاافتادۀ سیاسی ایران مانند آقای دکتر بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران و آقای دکتر قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران از شورای دست ساز رجوی موسوم به «شورای ملی مقاومت ایران» شروع شد سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی) اندک اندک به سوی شخصیتهای خارجی  و حمایت گرفتن از آنان کشیده شد ولی باز آن موقعها به علت اندک بقایای پایگاه خود در ایران و خارج نشریۀ داشت به نام نشریۀ هفتگی «مجاهد» که حتی در کیوسکهای فروش نشریه های خارجی در کشورهای مختلف گذاشته می شد ولی اکنون سالهاست که نشریه اش را تعطیل کرده و کاملا از ایران و ایرانی خداحافظی نموده است و تمام میتینگها و تجمعها و جشنهایش حتی برای مناسبتهای ایرانی و ملی و سازمانی را با سخنرانان خارجی آنهم اغلب از مقامات سابق و بازنشستۀ سیا  و ارتش آمریکا و یا کشورهای اروپایی و عربی و شرکت کنندگان خریداری شده از جمله دانشجویان کشورهای اروپای شرقی پر می کند چرا که به جز اندک هواداران باقی ماندۀ خودش نمی تواند ایرانی جذب این تجمعهایش بکند. برای نمونه می توانید گزارش یک خبرنگار فلسطینی را که به گردهمایی مریم رجوی رهبر خارجی و ویترینی این فرقه در سالن ویلبن پاریس در ژوئن گذشته دعوت شده بود از این کنفرانس و ترکیب شرکت کنندگان آن در لینگ زیر بخوانید:

http://peyvande-rahaee.fr/index.php/typography/192-2015-07-06-12-34-20

Screenshot 2016-01-13 19.29.13

Screenshot 2016-01-15 01.28.41

Screenshot 2016-01-15 01.27.43

Screenshot 2016-01-13 19.08.44

 

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes