قسمت دوم: پاسخ تشریحی به سوالِ، آیا مجاهدین تغییر کرده اند؟ رویکردشان به جنبش مهسا

مسعودرجوی و تغییرات شگرفش، رویکردش به جنبش مهسا و دیگر گروهها

آیا اعضاء مجاهدین سرمایه اند یا قربانیان مغزشویی نیازمند درمان

توضیحات تشریحی در مورد سوال ناقص مانده، آیا اعضای مجاهدین سرمایه اند یا...

پرگار بی بی سی با سازمان مجاهدین چه بایدکرد؟ با شرکت داود باقروند ارشد

برنامه پرگار با شرکت داود باقروند ارشد

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

گندزدایی جامعه سیاسی خارج کشور

Who are Mek cult? An inside report for the first time by defected High-ranking Mek and NCRI member.

An inside report for the first time by an ex-high-ranking member of Mek and NCRI based on the Mek’s own publications and ... Who assassinated the Americans in Tehran? Mek and Spying for Russia Did CIA destroy Mek-Russia spy net? How Mek retaliated? Seizure of US Embassy in Tehran? Mek’s Islamist Revolutionary Courts Mek and the Children in the Combat Mek and Saddam Hossein of Iraq and Saudi Arabia Mek as Assassinators Who is the head wife in Mek Leader’s Harem? Have they changed? How Maryam Rajavi deceives the western world? How Mek terrorism differs to ISIS and Al Qaeda terrorism? Why Mek is more dangerous? Use of 10-year-old children in combat by Mek. Who are the wives of the harem of the Caliph of the Mek? Mek’s planed courts and justice for their Islamic State describe by its Calipha. How the world can protect itself against terrorism?

مصطفی رجوی پدرش مسعودرجوی را به دادگاه کشانده است

در مطلب سپتامبر 2020 نیز تحت مطلب ” سخنی با مصطفی رجوی” نوشتم که دشمن مصطفی رجوی پدرش است و نه کس دیگر در آنچه مصطفی رجوی بعنوان ورود یا ادامه به مبارزه برای آزادی و… نامید، باید بداند که در این مسیر، دشمن اصلی اش، نه رژیم که مسعود رجوی خواهد بود.

آخرین پست ها

واکـاوی مـزدوری! سلطانی، خـدابنده، عـزتی، حسینی، یغـمایی، کـریمدادی، مصــداقی و پورحسین، منتقدین فرقه مافیایی رجوی. نقد آتشبیاران معرکه مشترک رجوی و سایت رهیافتگان

داود باقروند ارشد عضو علیرتبه سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

محمدرضا روحانی مسئول مستعفی کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت: مسعود رجوی، ودرخواست اعدام امیر انتظام،حکم اعدام علی زرکش و مهدی افتخاری، دشنام به شاملو ،مرضیه ‌وتهدید جدا شدگان پناهنده در خارج کشور

تقدیم به امیروفا یغمایی که مسعودرجوی مادرش را جلو چشمانش ذبح کرد

مبارزه با رژیم یا فروپاشی درونی فرقه ای داعشی که میلیتاریسیم جهانی برای ایران تدارک دیده است

چرا رجوی نیاز دارد درخواست دیدار با اعضای در اسارتش را به نبرد دین بین فو تعبیر کند؟

افشای حقایق پشت پرده ضدیت با خانواده با اسناد سازمانی توسط داود باقروندارشد از مسئولین خانوادهها در مجاهدین

گسترش وطن فروشی در خارج کشور به سرکردگی رهبر همه وطن فروشان و دشمنان ایران

حمایت از تحریم و حمله نظامی به ایران خیانت به مردم و فاصله گرفتن آشکار از ایران و ایرانی

تحلیل طوفانِ سراسریِ جورج فلوید در آمریکا -داود باقروند ارشد

پایه اجتماعی فرقه رجوی (آمریکای نئوکانها) درحال فروپاشی است و رجوی برای صدمین بار بیگانه پرستیش به گل نشسته است

پربیننده ترین ها

ملاقات با نخست وزیر هلند آقای مارک روته در جریان کنگره سالانه حزب اتحاد احزاب لیبرال اتحادیه اروپا (آلده پارتی) در آمستردام. طی ملاقات ضمن معرفی خودو فرقه رجوی و نقض شدید حقوق بشر توسط این فرقه در آلبانی تشریح شد.

ملاقات با آقای گای فرهوفشتادت عضو پارلمان اروپا و رهبر فراکسیون لیبرالهای اتحادیه اروپا از سیاستمداران عالی و افشای همه ترفندهای فریب فرقه رجوی در زمینه ماهیت این فرقه و فشارها و توطئه هایی که علیه جدا شدگان اعمال میکند.

بنابه دعوت یو ان واچ جنبش نه به تروریسم و فرقه ها در نشست سالیانه حقوق بشر و دمکراسی شرکت کرد. خانم دکتر هشترودی بنا به دعوت جنبش نه به تروریسم وفرقه ها در این نشست شرکت کردند که حضور ایشان باعث خوشحالی جنبش نه به تروریسم و فرقه ها گردید. ایشان ضمن حضورفعالشان در نشست با اعضای عالیرتبه شرکت کننده در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند. ازجمله با وزیر سابق دادگستری و عضو پارلمان کانادا آقای ایروین کولتر و از بنیانگذاران یوان هیومن راتس واچ مفصلا به بحث پرداختند. این کنفرانس سالیانه جهت شنیدن گزارشات قربانیان حقوق بشربرگزار میشود. در همین رابطه آقای داود ارشد رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها سخنانی بشرح زیر ایراد کردند:

درملاقات با دکترورنر هویر به اطلاع ایشان رسید که: فرقه رجوی در حال تدارک دیدن یک زندان ابدی موسوم به اشرف 3 در ‏محلی دورافتاده میباشد. این محل یک پایگاه نظامی متروکه آمریکایی می باشد با یک فرودگاه و یک سکوی هلی برد کوچک و ‏بخشی از سیستم های داخلی آن مستقیما از آمریکا آورده شده و نصب گردیده اند. از ایشان استمداد کمک شد. ‏

ملاقات با همسر نرگس محمدی در مقر ملل متحد ژنو-------آقای داود ارشد و خانم دکتر هشترودی با همسر نرگس محمدی در این ملاقات آقای تقی رحمانی همسر نرگس محمدی که خودشان نیز چندین نوبت زندان بوده اند از نقض حقوق بشر در ایران گزارشی به کنفرانس ارائه کردند و از تناقضات موجود در سیستم قضایی ایران در جریان محاکمه نسرین محمدی بطور مفصل و جامع سخن گفتند.خانم دکتر هشترودی و آقای مهندس ارشد با ایشان ابراز همدردی کردند و جزئیات بیشتری از موارد نقض حقوق بشر در فرقه تروریستی رجوی که در آن فعال بوده است را برای آقای تقی رحمانی تشریح نمودند.

دادخواهی علیه برده داری پناهجویان در تیرانا همچو لیبی توسط فرقه رجوی در دیدار آقای ارشد با نخست وزیران هلند و اسلووانیا

ملاقات با رهبر حزب دمکراتهای آزاد آلمان (اف پ د) آقای کریستین لیندنر در جریان کنگره سه روزه احزاب لیبرال اروپا در آمرستردام هلند. افشای جنایات فرقه رجوی علیه اعضا و جدا شدگان

آقای ارشد در مورد ادعای فرقه رجوی و حامیانش گفتند چند شاخص آشکار وجود دارد. چرا متحدین آنها بویژه آقای دکتر بنی صدر با پیش بینی سرنوشت آنها در عراق از آنها جدا شدند؟ چرا هیچ ایرانی چه مردمی چه سیاسیون در مراسم آنها شرکت نمیکنند؟ چرا این تشکیلات مجبور است جهت گردهمآیی هایش سیاهی لشکر کرایه کند؟ چرا این تشکیلات در ترس از مردم ایران اجازه نمیدهد با اعضایش درارتباط قراربگیرند؟ چرا ارتباط اعضایش را با جهان قطع میکند؟ چرا تمامی تحلیلگران برحقیقت نفرت مردم از این تشکیلات بدلیل همکاری با صدام را تاکید میکنند؟ چرا باید رجوی در داخل تشکیلاتش زندان و شکنجه برای اعضای خودش راه بیندازد؟ چرا مجبور است برای دریافت حمایت سیاسی هرچند بی ارزش منافع مردم ایران را به کسانیکه خود به کشتن آنها افتخار میکرده است بفروشد و حتی برای چند دقیقه سخنرانی آنها دهها هزار دلار بپردازد؟ چرا حتی عربستان حامی سیاسی و مالی آنها ارزیابیشان از آنها این استکه “هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند”؟ چرا در همین پارلمان اعضای سابق منتقدش را بقصد کشت میزند؟ چرا هر منتقدی ایرانی و حتی غیره ایرانی را جاسوس و مزدور رژیم!! میخواند؟ آیا بخاطر همین چرا ها نیست که: وقتی مردم ایران در سراسر کشور جهت خواسته هایشان دست به تظاهرات و اعتراض میزنند هیچ اسمی از آنها نمیآورند؟ آیا این مسئله پیامش غیر از این است که: مردم ایران رژیم حاضر را صد بار به فرقه رجوی ترجیح میدهند. و “تنها آلترناتیو دمکراتیک” جوکی بیش نیست.

خانم دکتر فریبا هشترودی: با یقین میگویم که مجاهدین شکنجه میکنند…. هشترودی1سرکار خانم دکتر فریبا هشترودی یکی از برجسته ترین زنان ایرانی جزء افتخارات ایرانیان در فرانسه، نویسنده و خبرنگار و فعال سیاسی که سابقا عضو شورای ملی مقاومت ایران بوده است که باید ایشان را بیشتر شناخت با علم یقینی در مورد فرقه تروریستی رجوی از درون آن سخن میگوید. وقتی به عمق پوسیدگی تشکل رجوی پی بردم جدا شدم بله

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

آخرین کلام مهدی تقوایی خطاب به مسعود رجوی

مهدی تقوایی از اعضای زندانی زمان شاه تشکیلات مجاهدین، که رضا رضایی در خانه او با ساواکی ها روبرو و خودکشی کرد. و مسئول چاپخانه مخفی سازمان بود. با همسر و دو فرزندش در مخالفت با انقلاب ایدئولژیک بعد از محاکمه اش در عراق به ارودگاه مرگ رمادی عراق فرستاده شدند تا در آنجا بپوسند.

بیانیه 14 تن

بیانیه 14 تن

نیروی خارج کشور چه میخواهد ‏و بیانیه 14 تن

مقالات پربیننده

فرقه ها در میان ما

دانش علمی شناخت و تمیزدادن فرقه از تشکل سیاسی

بدون شناخت علمی از فرقه های خطرناک تحلیل عملکردهای فرقه رجوی و اثرات بشدت مخرب آن بر اعضا و جداشدگان و خلاص شدن از فشارهای شکنجه گونه روانی مغزشویی های چندین دهساله غیرممکن است

خانم آناگومز نماینده پارلمان اروپا خواستار اخراج فرقه رجوی شد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

افشاگریهای خانم سلطانی در رابطه مسعود رجوی با زنان مجاهد

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت سوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت دوم: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی امروز باید گفت آنچه را که فردا گفتنش دیر است

قسمت دوم: گفت و شنود با فرشته هدایتی: افشاگریهای فرشته هدایتی در مورد فرقه رجوی

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

قسمت اول: گفت‌ و شنود با فرشته هدایتی ۳۲ سال در مناسبات و تشکیلات

سیامک نادری مرگهای مشکوک فرقه رجوی را افشا میکند

کشتن و سربه نیست کردنهای فرقه رجوی

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

سخنان آقای داود ارشد در پنجمین کنگره سکولاردمکراتهای ایران -کلن آلمان

فعالیت های ما در تصویر

سخنرانی آقای داود باقروند ارشد در پارلمان اروپا

 

اسلام رهایی بخش؛ ابزاری اما برای مسخ و غارت مستضعفان در ایران

In sharp contrast with democratic and civilized societies whose education systems are liberating agents that contribute to the prosperity of their people, in dictatorial regimes, education systems are, indeed, mediational artefacts for exploiting people. The education systems, in such regimes, are designed in such a way that their outputs are citizens who lack socio-political awareness, critical thinking/sensibility and some other such crucial habits of mind.

These people are, in point of actual fact, blind slaves of the powerful minority as they see the world through THEIR eyes, do what THEY dictate to them, and accept THEIR dominance and strong control over their existence throughout their lives.

 

این یادداشت به ارایه برشی از خروجی اسلام – ی که در مدارس، حسینیه ها، مساجد و پایگاههای بسیج به مردم ارایه می شود – (در سطح خانواده من) می پردازد. قضاوت با شما که آیا اسلام – در این سرزمین – رهایی بخش ستمدیدگان و پابرهنگان است یا ابزاری برای به تحجر و جمود فکری کشاندن و استحمار، استعمار و استثمار هر چه بیشتر آنها؟!

پدر پدر بزرگم که بسیار مذهبی بود از مال دنیا یک منزل نسبتا بزرگ داشت که آن را وقف امام حسین (ع) کرد و بعد از او تقریبا تمام فرزندانش در فقر و فلاکت زندگی کردند و مردند!

پدر بزرگم که بسیجی فعال بود و 40 ماه در جبهه های جنگ شرکت داشت از مال دنیا یک مغازه کوچک در مرکز شهرمان (گرمه / بجنورد) داشت که او هم آنرا وقف امام حسین (ع) کرد و الان بعد از مرگش زنش و پسرش به اصطلاح تحت پوشش کمیته امداد هستند صرفا بخاطر اینکه ماهی 20 هزار تومان به آنها می دهند! همین بسیج و کمیته امداد که با هواپیما پدر بزرگم را به جبهه های جنگ می بردند حاضر نشدند – بعد از مرگش – برای یک ساعت آمبولانسی در اختیار ما بگذارند تا جسد او را از بجنورد به شهرمان بیاوریم! ضمن اینکه من مدرک دارم که دارند روی پسر 15 ساله پدربزرگم کار می کنند تا منحرفش کنند و در آینده برای مقاصد پلید خودشان او را بخدمت بگیرند. البته من خودم با دیدن این شرایط خواستم آن مغازه را که پدر بزرگم وقف کرد از حالت وقف بودن خارج کنم و به زن و فرزند پدربزرگم که در فقر و فلاکت مطلق و با گدایی کردن دارند زندگی می کنند برگردانم که از مراجع در حرم امام رضا (ع) چاره را پرسیدم و آنها فرمودند “هرگز نباید این کار را بکنم”. – مقاله مربوطه من راجع به همین مسایل و مرگ مشکوک پدربزرگم را که لینک آن در منابع همین مقاله آمده مطالعه بفرمایید.

مادرم هم به جای اینکه به امور زندگی هم برسد 24 ساعته یا در نماز جمعه و حسینیه است و یا در خانه دارد نماز و یا قرآن می خواند و گریه می کند و … مادرم از همان قدیم مبالغ قابل توجهی از حقوق پدرم را که حدود یک میلیون و دویست هزار تومان است به صندوق صدقات می اندازد و یا به کسانیکه بسیج و امام جمعه “مغول تبار” شهرمان (حجت الاسلام تاتاری) – که یک شکنجه گر بی رحم هم هست (مقالات مرتبط منابع را ببینید) – بعنوان گدا (و یا از نظر من داروغه) بطور منظم و سازمان یافته جلو درب خانه آنها و سایر مردم می فرستند می بخشد! همین چند وقت پیش کمیته امداد برای چندمین بار یک ساعت دیواری بسیار ساده و قراضه به او هدیه داد که گفته بودند به این دلیل است که او (مادرم) سالی حدود دو میلیون تومان در صندوق کمیته امداد امام می ریزد! مادرم – بهمراه پدرم – با وجود اینکه در فقر و فلاکت مطلق زندگی می کنند تا حالا یک بار حج عمره رفته و همین امروز برای چهارمین بار عازم کربلا شد! – پدرم که هفت دختر و دو پسر دارد یک زمین داشت که مادرم آن را به همراه طلاهایش – در حالیکه فرزندانش نیازمندند – در راه خدا خرج کرد! ضمن اینکه مادرم را طوری شستشوی مغزی داده اند که برای “هر” کاری نذر می کند و … تا حالا چند گوسفند به حرم امام رضا (ع) هم داده که علم الهدا و نگهبانانش خورده اند و انرژی گرفته اند تا زندگی من را در اینجا (مشهد) – بخاطر مقالات انتقادیم – به جهنم تبدیل کنند. – مقالات منابع را ببینید.

خواهر بزرگم هم که عضو بسیج و خادم امام رضا (ع) هم هست را طوری تربیت کرده اند که “هر” کار کردم که دو تا فرش اضافه کهنه اش را به من که واقعا به آنها نیاز داشتم بدهد به من نداد اما به بسیج محلشان داد تا به هر کس که صلاح میدانند بدهند تا صواب بکند! یادآوری اینکه من معلم رسمی هستم با مدرک دکترا و 25 سال سابقه تدریس با حقوق 2 میلیون و 600 هزار تومان که “تمامش” را باید تا پنج سال دیگر برای قسط آپارتمانم بدهم. ضمن اینکه نه یخچال دارم نه ماشین دارم نه تختخواب دارم نه فرش دارم – هیچی ندارم چون که رژیم آخوندی از “همه” نظر من را در تنگنا و محاصره و تحت فشار قرار داده و زندگیم را فلج کرده. مقالاتم را در وبلاگم که در منابع آمده ببینید. – وحشتناکتر این است که همانطور که در یازدهمین مقاله در منابع تشریح کرده ام سپاه شوهر همین خواهرم را صرفا برای ارعاب و تنبیه من و انتقام از برادر او (برادر شوهر خواهرم) که دادستان نیروهای مسلح خراسان رضوی است مسموم کرد و کشت و من این مسیله را به برادر شوهرش هم گفتم اما باز سپاه برای فریب برادر شوهر دامادمان و همزمان تنگتر کردن فضا و در منگنه و فشار قرار دادن بیشتر من تنها پسر این دامادمان را از طریق بسیج جذب کرد و شستشوی مغزی داد و به صورت رسمی بخدمت گرفت!!!!!!!!

خواهر دیگرم هم که سپاه برای تنبیه و ارعاب من زندگیشان را با ورشکسته کردن شوهرش فلج کرد و نهایتا مجبور شدند تمام زندگیشان را فروختند که پول ربای بانک اسلامی را پس دهند از روی ناچاری پسرش را تحویل سپاه داد که رسمی هم شد و هم اکنون دارد در سیستان و بلوچستان به سران قاچاقچی سپاه خدمت می کند. یادآوری اینکه پدر همین پسر (داماد ما) بخاطر فشارهایی که سپاه به او آورد سکته قلبی کرد که عمل باز قلب انجام داد.

خواهر دیگرم هم که عضو بسیج محلشان هست هم معرکه است. او چند خواستگار داشت که نهایتا – از نظر من – بدترین را انتخاب کرد چون نه کار داشت و نه … به خواهرم گفتم چرا علیرغم مخالفت شدید من و برخی اعضای خانواده با او ازدواج کردی؟! او پاسخ داد چون او یک مومن واقعی است و به امام زمان (عج) توکل کرده!!!!! در حال حاضر در پانزدهمین سال ازدواجشان که یک پسر و یک دختر هم دارند در “نهایت” فقر و فلاکت در یک خانه مخروبه در ابوطالب مشهد زندگی می کنند طوریکه چند وقت قبل همین دامادمان در بیمارستان بستری شد و موقع ترخیص نه خودش توان پرداخت هزینه بیمارستان را داشت و نه پدر و مادر و خواهرهایش به او کمک کردند!!!!! و ما مجبور شدیم اینکار را بکنیم…. همین خواهرم چند وقت قبل که تلفنی جویای حالش شدم گفت 200 هزار تومان پس انداز داشته رفته حرم امام رضا (ع) خمس و زکاتش را حساب کرده اند که 46 هزار تومان شده و او تقدیم کرده چون “امام” خامنه ای – مرجع تقلیدش – این تکلیف را به او کرده!. و با فروش مقدار کمی طلا که داشت همین امروز با مادرم عازم کربلا شد!!! من به او گفتم شرایط مملکت ناجور است و بدتر هم می شود و بنابراین باید یک ذره به فکر فردای بچه هایشان هم باشند. او اما گفت “خداوند روزی رسان است” و رفت…..  هزینه کربلا را که از این خواهرم جویا شدم گفت حاج آقا یک میلیون و ششصدو پنجاه هزار تومان (1650.000 تومان) گرفته که با اتوبوس ما را یک هفته ببرد کربلا و برگرداند! خواهرم و مادرم به همراه 38 نفر دیگر با این اتوبوس راهی کربلا شدند. جالب است بدانید در شهر 25 هزار نفری ما مجوز دو آژانس مسافرتی (زمینی و هوایی) و بردن زوار به نجف و کربلا و … را به دو نفر داده اند: یکی به معاون سیاسی امام جمعه شهرمان و یکی به برادر یک سردار شهید سپاه که مسیول سازمان جهانگردی خراسان شمالی هم کرده اندش….. فقط در همین شهر ما هقته ای دو اتوبوس 40 نفره فقط عازم نجف و کربلا می شوند که اگر یک چرتکه بیندازید (حساب کنید) متوجه می شوید که این دو آژانس “فقط از مسافران کربلا”یشان پانصد میلیون تومان (500.000.000 و یا نیم میلیارد تومان) در ماه از مردم می گیرند! ضمنا مقالات شماره 11 و 12 من در منابع همین مقاله را بخوانید تا ببینید بخاطر مالک یکی از همین آژانس ها (آژانس مسافری بزرگمهر) که همانطور که گفتم یک “سردار زاده” است تا حالا چند نفر را در شهر ما بصورت محسوس و نامحسوس کشته اند….. قضاوت با شما که دارند برای خدا کار می کنند یا برای ساختن کاخ های رویایی خود بر خرابه های زندگی پابرهنگان که از نظر فکری هم مستضعف نگه شان داشته اند….

خواهر دیگرم هم که مدام در روضه و مسجد و نماز جمعه است دو پسر دارد که این دفعه که شهرستان رفتم متوجه شدم که یکی از پسرانش که در رشته ریاضی معدلش 19 است جذب بسیج محلشان شده و حالا اصرار دارد که می خواهد برود حوزه علمیه “شیخ” بشود. من به او گفتم که شیخ شدن بسیار بسیار خوب هم هست اما در ایران اگر شیخ درباری نشوی روزگارت را سیاه می کنند و نهایتا معدومت می کنند همانطور که آن دامادمان که در تیپ دو امام صادق مشهد و شیخ بود کردند… وحشتناک است بدانید که سپاه اولین پسر این خواهرم را برای تنبیه کردن من زیر گرفت و کشت. جالبتر اینکه پدر شوهر این خواهرم می خواهد قطعه زمینی به او هدیه دهد که او (خواهرم) از همین الان محکم می گوید که آن زمین را بلادرنگ وقف امام حسین (ع) می کند…..

خواهر دیگرم هم که شوهرش کارگر معدن هست و دوره قبل مردم شهرمان او را بعنوان شورای شهر انتخاب کردند نصف حقوقش را نمی گیرد و به خدایگان شهرمان گفته که هر طور صلاح می دانید “خیرات” کنند….

خودم هم که سپاه – بر مبنای این باورش که چون دشمن کوثر (خامنه ای) هستم باید ابتر شوم – و “بی رحمانه” مانع ازدواج کردن من شد از مال دنیا یک آپارتمان دارم که چپ و راست مستقیم و غیر مستقیم به من القا می کنند که این آپارتمانم را – که با یکی از خواهرهایم شراکتی خریدیم – “وقف” کنم!!!! من اما همینجا می گویم که بعد از اینکه سپاه من را کشت این آپارتمانم باید برای ساخت فیلمی راجع به آنچه آخوند ها و سپاه با من و سلامت روح و روان من و نسل و تبار من کرند هزینه شود.

همانطور که در مقالات متعدد گفته ام در این آپارتمان جدیدم هم ابن مرجانه “یک سگ سید متفکر گیر” آورده طبقه بالای آپارتمان من و “هر” وقت من در فضای مجازی مطلبی منتشر می کنم که احساس وحشت می کنند این سگ شان تا صبح نمی گذارد من بخوابم! – در تمام آپارتمان من دوربین مخفی گذاشته اند و با شنود تلفن ها و … من دارند من را شکنجه می دهند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS20k
دریافت مطالب جدید از طریق ایمیل5k
مارادر فیسبوکتان به اشتراک بگذارید12k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید14k
از کانال یوتوب ما بازدید کنید
extra smooth footnotes